torsdag 26 mars 2009

Konstatera kan man att..

1.Josef Fritzl's fru måste varit totalt hjärndöd att inte lyckas upptäcka att hennes
gubbe höll dottern i källaren
2.Om Wanja Lunby-Wedin har någon skam i kroppen avgår hon lagom till fredagsfikat
3.Att Go' Kväll borde byta stylist eller är hon ditskickad av Ellos postorder??
4.Att designerna på HM's herravdelning inte alltid fattar galoppen
5.Att det finns många SÅ spåniga tonåringar därute MEN en hel del smarta också
6.Att helgen kommer med stormsteg
7.Att Grace Jones uppträder på Cirkus på lördag-AND WE WILL B THERE
8.Att vi kommer dricka minst TVÅ pastellfärgade drinkar innan konserten
9.Att vi ska med ALLA medel försöka bli tokfulla den här helgen UTAN att minnas hur & varför
10.Att vi med största sannolikhet kommer ha betongkeps på söndag men att det är värt det

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oooo jag vill oxå gå på Grace Jones men jag har nog inte råd.. Men jag VILL VILL VILL! Hon är så himla cool. Varför måste biljetterna vara så dyra?! Lyllos er iaf!

Anonym sa...

Själv ska jag ligga i sängen heeeela helgen och fantisera om nakna kvinnor och läppja på en flaska kranvatten...

www.viktigpettern.blogspot.com
Idag: Ja inte vet jag, har inte skrivit något ännu...

Anonym sa...

Nu har jag kommit på vad jag ska skriva om!
Idag: Har du också mani?
Enjoy!